Rosana Kooymans on Twitter Rosana Kooymans on Facebook Rosana Kooymans on YouTube Rosana Kooymans on Instagram Rosana Kooymans on Tumblr Rosana Kooymans on GooglePlus Rosana Kooymans on Pinterest Rosana Kooymans on deviantART Rosana Kooymans on Last.FM Rosana Kooymans on LinkedIn Rosana Kooymans on Forrst

Trouwfrustraties

Rosana Kooymans

Nederlandse designer en kunstenaar. Ik heb twee Etsy shops. Op Rosana Kooymans verkoop ik vooral Freezer Bunny knuffeltjes en illustraties. En op Retro Hugs verkoop ik planner- en craftspulletjes.

In mijn vrije tijd game en creëer ik voor SNW.

Ik ben verslaafd aan mijn Filofax en Carpe Diem planners, en ik maak ook agendavullingen en stickers voor planners. De 2019 vulling staat inmiddels in mijn shop!

Ik hou van mijn geeky hubby en onze 3 creatieve, geeky zoons!

Lees de Over Mij pagina om te zien wat mij boeit.

Facebook

 
 

Twitter

Bloglovin

365 - March 23, 2017: Wedding invitations cards rsvp frustration cancellation confirmation request
donderdag, maart 23, 2017 - 23:43

Niet erop uit om iemand te beledigen. Maar ik moet het toch echt ff kwijt.

Ik heb dit kaartje van de week ontvangen. En ik vind post krijgen heel erg leuk. Deze kaart vind ik ook leuk. De kaart is van een van mijn ooms en tantes. En in de kaart staat dat ze ons feliciteren met ons huwelijk, maar dat ze er helaas niet bij kunnen zijn. Hoewel ik dat niet leuk vind, hebben ze in ieder geval wel netjes laten weten dat ze niet komen. Ik zal deze kaart altijd bewaren en die gaat bij allerlei andere bruiloftspullen straks.

Maar waar ik zo gefrustreerd door ben is het feit dat ondanks mijn computerproblemen ik toch trouwuitnodigingen heb gemaakt, welke we daarna ook hebben besteld, en naar 64 gezinnen hebben gestuurd. Dat is prima. Ik bedoel het is onze keuze om deze mensen uit te nodigen. Maar we hebben specifiek gevraagd of de mensen willen reserveren voor een bepaalde datum. We hebben unieke tekstcodes en QR codes uitgeprint die mensen kunnen scannen met hun mobiele telefoons. Of, als ze dat niet snappen, kunnen ze naar de website gaan en de tekstcode invoeren. Dan zijn ze binnen enkele seconden ingelogd op de website die we hebben gemaakt (nogmaals, ondanks de computerproblemen). En dan kunnen ze ons laten weten of ze komen ja of nee, met hoeveel mensen, en ze kunnen ons zelfs laten weten of ze speciale wensen hebben.

Tot nu toe heeft niet eens de helft gereageerd. 🙄

Als mensen de website niet begrijpen dan is dat alsnog geen reden om niet te reserveren, aangezien we ook ons telefoonnummer erbij hebben gezet als een alternatief om te reserveren. Er heeft maar liefst één persoon gebruik gemaakt van deze methode. 😂  En zelfs als we al genoeg tijd hadden om iedereen individueel op te bellen om te kijken of ze komen of niet, dan nog zou dat niet kunnen, want van de meeste genodigden hebben we geen telefoonnummers. Dus dat is ook geen optie.

De deadline is over een week. En ik weet vrij zeker dat we straks met een lijst mensen zitten waarvan het onduidelijk is of ze nou bij de bruiloft zullen zijn of niet. Ik zal geen mensen wegsturen als ze toch komen. Maar we moeten intussen mensen zoals de cateraar gaan vertellen hoeveel gasten we verwachten. En ik kan echt niet meer stoelen en eten gaan bestellen "voor het geval dat"

We zijn ook nog bezig met een vergunning waarbij we ook moeten aangeven hoeveel gasten we verwachten. We gaan de bedankjes zelf maken, en ik wil er niet meer maken dan nodig. Niet omdat ik een krent ben, maar omdat ik het gewoon zonde vind om extra te maken en het daarna in de prullenbak te moeten mieteren. Nee, daar begin ik niet aan. En dan hebben we nog de cake? En drinken, natuurlijk, drinken! En de tafel/stoelverdeling. Oh, dat ook nog! 😱

Ik ben ook heel erg gefrustreerd omdat sommige familieleden hebben gezegd dat als er te weinig mensen van die kant van de familie gaan, dat zij dan ook maar niet gaan. Ja, bedankt, nu voel ik me echt speciaal! Moet je je voorstellen als iedereen ineens deze filosofie zou delen? Toch? Ugh. Sorry, ik moest dat gewoon even kwijt.

Moet ik alle mensen die niet reserveren na komende week nou markeren als *komt niet* of niet? Ik weet het echt niet! 🤔

Commentaar toevoegen